Meghan i ny satsning

Hertuginden er fuldt ud bevidst om, at hun er en omvandrende reklamesøjle 

Offentliggjort

Hertuginde Meghan har købt sig ind i et nyt brand, 'Cesta Collective', der producerer og sÌlger eksklusive hündtasker.

Det afslører hun i et interview med New York Times.

Der er tale om et tasker, der bliver hündlavet af kvinder i Rwanda og efterfølgende fÌrdiggjort i Italien.

Og som Meghan selv er blevet spottet med ved flere lejligheder. 

Boostede salget

Første gang i forüret 2023 pü en middagsdate med prins Harry og parrets gode venner Gwyneth Paltrow og Cameron Diaz i Santa Barbara.

Hertuginde Meghan

Og det var med til at booste salget af brandet.

- Vi havde mere salg pĂĽ ĂŠn dag, end nogensinde før, fortalte medstifter af Cesta Collectives, Erin Ryder, efterfølgende til New York Times. 

Siden rakte hun ud mod Meghan for at sige tak, og det har nu ført til, at hertuginden er blevet brandets første eksterne investor.

Helt bevidste valg 

Selv er Meghan fuldt ud opmĂŚrksom pĂĽ, at der bliver lagt mĂŚrke til, hvad hun har pĂĽ og sĂŚtter til det.

- SĂĽ jeg støtter designere, som jeg har gode venskaber med, og mindre up-and-coming brands, som ikke har fĂĽet den opmĂŚrksomhed, de fortjener, siger hun i interviewet. 

New York Times skriver ogsĂĽ, at Meghan nu er medejer af 10 forskellige virksomheder. 

Powered by Labrador CMS