Cecilie Hother jubler

Vejrværtens vilde idé: Sådan går det

Udgivet Opdateret

Som den første i verden lancerede Cecilie Hother ’Cecilies korte vejrudsigt’ på de sociale medier ved et pressemøde i oktober i et lokale fyldt med paraplyer i regnbuens farver.

Og det har været en succes, forklarede den tidligere faste TV 2-vejrvært til Kendte.dk ved premieren på ’Avatar’ forleden i Imperial Bio.

– Det går så godt, at jeg næsten ikke tør tro på det, jublede hun.

Tager ejerskab

– Jeg mærker det i særlig grad, fordi folk skriver interesseret ind med forslag til forbedringer. Det viser, at brugerne har taget ejerskab sammen med mig. Så jeg er meget stolt. Det er sjovt og jeg elsker det.

44-årige Cecilie Hothers daglige reklamefinansierede vejrudsigter ligger i story på hendes Instagram-profil, i højdepunktet ’vejrudsigt’ samt på Facebook og TikTok.

Cecilie Hother kan tillade sig at juble over resultaterne af sit tiltag med vejrudsigter på de sociale medier.
Cecilie Hother kan tillade sig at juble over resultaterne af sit tiltag med vejrudsigter på de sociale medier.

Det viser tallene

Og hun sætter gerne tal på succesen.

– I starten peakede vi med 100.000 daglige brugere, og så er det faldet til et niveau omkring 45.000. For mig er det tilfredsstillende, selvom jeg da gerne vil have flere, sagde hun, der dog ikke er blevet ringet op af de store internet-selskaber med et godt tilbud.

– Nej, så skal jeg nok lave det mere internationalt, forklarede hun.

Powered by Labrador CMS