Nu taler chokeret prinsesse
Den voldsomme kritik kom bag på svenske Madeleine
Offentlighedens voldsomme reaktion og kritik i forbindelse med svenske prinsesse Madeleines lancering af hudpleje-brandet MinLen tilbage i marts, kom som en stor overraskelse for hende.
Det afslører prinsessen selv i følge Expressen i et nyt interview med Dagens Industri.
Brud på markedsføringsloven
Madeleine præsenterede nyheden på sin Instagram-profil og flere anklagede hende i den forbindelse for brud på markedsføringsloven.
Fordi hun ikke tydeligt gjorde opmærksom på, at der var tale om annoncering.
Samtidig blev hun kritiseret for at anvende sin royale titel i markedsføringen.
Hoffet reagerede ved at forklare, at at Instagram-opslaget ikke var ment som markedsføring men som ren information.

Var forberedt på debat
I interviewet forklarer prinsesse Madeleine, at hun var forberedt på, at nyheden ville skabe debat.
- Men jeg blev alligevel chokeret over den voldsomme kritik og mængden af den, der blev rettet mod mig, siger hun.
Prinsessen fortæller desuden, at det overraskede hende, at det ikke blev set som positivt, at hun som kvinde og mor tog skridtet ind i iværksætterverdenen.
LÆS OGSÅ: